Je pravdou, že komunikace ve městě jsou v dezolátním stavu, bez ohledu na majitele, tedy správce. Byť byla zima taková nijaká a byť už se v uplynulém týdnu objevily i jarní teploty, díry ve vozovkách se zalepovaly jen sporadicky. Osobně jsem jen jednou ráno viděl "opraváře" v Tyršově ulici (to ale nelze brát jako měřítko, městem ráno jen krátce projíždím). Tlumiče trpí v Debřské, stejně na vjezdu do města jako před radnicí, tlumiče trpí v Hradišťské, zde pro změnu kdekoliv. Stejně jako každý rok po zimě je na tom relativně nejlépe "naše" Boleslavská ulice. Vrcholem (ne)kvality vozovky je pro mě a stovky dalších řidičů zatáčka v Bradlecké, u bývalé márnice.
Od doby, kdy se tady vybudoval chodník (bratru šest let by to mohlo být?) bojují experti i amatéři s (ne)odtokem vody z vozovky. Následkem dešťů či tání sněhu se zde pak vytvoří kaluž, kterou poté projíždějící vozidla rozstřikují směrem na chodník. Ti slušnější přibrzdí a louži objedou. Nyní to však není jen o louži, a objíždět "to", co je na silnici, může být nebezpečné zejména pro protijedoucí řidiče a řidičky.
To, co vidíte na fotkách, je reálný stav komunikace v úterý 12.března odpoledne. Jakmile se "to" zalije vodou, auto nevědoucího řidiče si vytrpí své. Ti, co vidí a vědí, "to" objedou - v tom je ale další potíž: v protisměru, kde často ohrožují auta jedoucí proti nim.
Nevím, na co se zde čeká, proč se minulý - téměř jarní - týden také nenašlo aspoň pár těch asfaltových záplat na ty největší díry v této nepřehledné a tím i nebezpečné zatáčce. Určitě je takovýchto míst ve městě více, toto ale mlátí do očí - a do volantu.
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
Bydlí na CANABĚ a jezdí autem.
Já si myslím,že nejdůležitější je:-nikdy již nezadat podobnou práci firmě,která ji provedla TAKTO
-zajistit u dodavatelů písemnou záruku na opravu povrchových vrstev na min.60 měsíců
-využívat nabízené pomoci členů stavební komise(správní odbor toho má dost)
-na odlehčení-prodat tuto "republiku" za 1,-Kč fy VW(radši ne,to bychom museli začít makat všichni,nejenom zaměstnanci AUTOŠKODY a.s.