Obrubníky byly položeny od konce obce až k zastávce Pod Oborou. Před pokládkou další vrstvy štěrku se upravila výška jehel uzávěrů vody a odvod srážkové vody mimo vozovku. Současně s tím proběhlo měření zatížení vozovky a zjištěno, že jílové podloží je nestabilní a propadá se. Proto bylo nutno označené úseky vozovky znovu vybagrovat, položit textilní vložku, postupně zavážet štěrkem a zpevňovat jednotlivé vrstvy do původní výše. To vše stihli stavbaři do 13. října přesto, že si další a další řidiči vynucovali průjezd stavbou.
Druhý den ráno nastoupila těžká “kavalerie“ v podobě řady nákladních tater a finišeru. Do pozdních odpoledních hodin měli položen asfaltový koberec, ačkoli je opět zdržel malý nákladní vůz naložený uhlím a vjel do čerstvě položené vrstvy. Po uválcování povrchu, začalo silně pršet a celá ulice se ponořila do pravé londýnské mlhy. Po vychladnutí vozovky byla radost se dívat na tuto novou část vozovky, připravenou pro finální vrstvu.
Petr Tichý
Děkuji všem co reagovali na mé reportáže, to potěší.
A všichni kdo chtěli vládnout slibovali a slibovali